Gå till innehåll
Älvdalens IF Skidor

Beställ kläder senast 1 oktober

Älvdalens IF Skidors överdragsjacka

Nu är webbshopen på trimtex.se öppen för att beställa klubbkläder. Beställ senast söndag 1 oktober - sedan stänger affären för i år. Sköna och bra kläder för rörelse!

Du loggar in på webbshopen genom att klicka på länken här:

Länk till ÄIF Skidors webbshop Länk till annan webbplats.

Logga in och beställ. Du behöver skapa ett konto om du inte redan har ett. Vår teamkod är:

alvdalensifskidor2023

Du kan testa klubbkläder (för att veta storlek) på skidstadion torsdag 28 september. Då kan det även finnas inlämnade klubbkläder till salu (om någon har urvuxna).

Älvdalens IF Skidor ger rabatt på kläder (i efterhand) för den som deltar på tre tävlingar under vintern.

Här kan du läsa mer om vad som gäller för klubbkläder

Så får du billigare klubbkläder

Tävlingsdräkt, överdragskläder och dunjacka för barn, ungdomar och juniorer subventioneras av klubben med 50 procent om den aktive deltar i minst tre tävlingar och hjälper till på arbetsdagar. Serietävlingar räknas inte in giltiga tävlingar för subvention, men kretstävlingar och Björnjakten får räknas med.

Återbetalningen från klubben sker efter säsongens slut, senast 30 april mot uppvisande av resultatlista eller liknande.

Publicerad: 2023-09-18

Senast uppdaterad: 2023-09-18