Älvdalens IF Skidor

Medlemsavgift och säsongskort

Välkommen att bli medlem i Älvdalens IF Skidor. Som medlem kan du tävla för ÄIF SK i alla tävlingar sanktionerade av skidförbundet. Du är även försäkrad i samband med tävling och träning via förbundets idrottsförsäkring. Även om du inte tävlar eller tränar är du som medlem med och stöttar vår förening och vårt arbete med barn, ungdomar och skidspår.

Alla medlemmar har 10 procent rabatt hos Älvdalens Sportcenter och 20 procent rabatt i shoppen på Längdcentrum i Grönklitt mot uppvisande av medlemskort.

Spåravgift är obligatoriskt för alla från 17 år som använder våra skidspår. Tack för att du bidrar!

Spåravgifter för säsongen 2023-2024

Säsongskort vuxen (från 17 år): 400 kr
Dagkort vuxen (från 17 år): 60 kr
Barn och ungdomar till och med 16 år åker skidor gratis.

Båda föreningens anläggningar vid Älvdalens skidstadion och Rännkölen ingår i samma spåravgift.

Medlemsavgifter för säsongen 2023-2024

Medlem familj: 200 kr

Gäller två vuxna och barn upp till och med 16 år.

Medlem vuxen (från 17 år): 100 kr

Gäller enskild person 17 år och äldre.

Medlem barn/ungdom: 50 kr

Barn och ungdomar som deltar i klubbens tränings- eller tävlingsverksamhet ska vara medlemmar i ÄIF skidor.

Andra klubbar på besök

För andra klubbar som vill använda föreningens spår vid träningsläger, klubbläger eller liknande gäller särskild överenskommelse vid varje enskilt tillfälle.

Så här betalar du

Betala genom:

• Bankgiro 373-7848

• Swish 123 182 971 2

När du betalar medlemsavgift eller säsongskort

Skriv födelsedatum i meddelandet. Komplettera med ett mejl om du är ny medlem eller några uppgifter har ändrats.

För familjekort skickas alltid mejl till alvdalensifsk@gmail.com med alla medlemmars uppgifter (personnummer, adress, mejladress och mobilnummer.)

Observera att vi behöver samtliga medlemmars person- och mobilnummer, annars fungerar inte registreringen.

Så fungerar ditt medlemskort

Vi har ett digitalt medlemskort. När du har betalat och vi har registrerat din betalning, får du ett SMS i din mobil med en länk till appen som heter CARDSKIPPER. Ladda ned den och följ instruktionen.

Du kan sedan skriva ut ditt kort via member.cardskipper.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Logga in med dina kontouppgifter. Om du varit medlem tidigare och har appen nedladdad skickas det inte ut något sms.

QR koder

Gamla Näsvägen 6